Costa Rica - Reisverslagen van Jua Dai Fleer - WaarBenJij.nu Costa Rica - Reisverslagen van Jua Dai Fleer - WaarBenJij.nu
Costa Rica

In me uppie ga ik naar Costa Rica, gelukkig heb ik daar genoeg contacten, dus verdwalen doen ik niet!
Main objective: stage voor Van Hall Larenstein, leren hoe ontwikkeling en innovatie in z'n werk gaat op ruraal niveau.
Natuurlijk word het ook enorm genieten aangezien Costa Rica niet de eerste de beste plek is, en via deze site laat ik jullie alle mee genieten van wat ik mee ga maken!
Leuk dat jullie mee kijken en tot over 3 maanden!

Adios!

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2012

Eerste twee weken achter de rug, Costa Rica
Jua Dai

Aventura!

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 47907

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 17 December 2015

Uganda-Congo

18 Juli 2012 - 16 Oktober 2012

Costa Rica

Landen bezocht: